2017-06-19 | 1.9 times gap exists in mileage on a single charge | 한국소비자원 |
2008-03-26 | 2007 Cross-border Consumer Complaints Analysis | 한국소비자원 |
2010-03-25 | 2010 International Campaign for Fraud Prevention Month | 한국소비자원 |
2012-03-19 | 2011 National Survey on Awareness of Consumption | 한국소비자원 |
2012-11-29 | 2011 Results of Operating Consumer Education at School | 한국소비자원 |
2015-05-13 | 2015 International Campaign on Fraud Prevention Month | 한국소비자원 |
2017-06-09 | 2016 의료분쟁조정 사례집 | 한국소비자원 |
2017-06-09 | 2016 일반집단분쟁조정 사례집 | 한국소비자원 |
2019-05-29 | 2018 Consumer Injury Trend Analysis | 한국소비자원 |
2018-03-22 | 2018 Korea Consumer Newsletter No.1 | 한국소비자원 |
2018-06-21 | 2018 Korea Consumer Newsletter No.2 | 한국소비자원 |
2018-09-19 | 2018 Korea Consumer Newsletter No.3 | 한국소비자원 |
2018-12-18 | 2018 Korea Consumer Newsletter No.4 | 한국소비자원 |
2019-07-09 | 2018 물품 분쟁조정 사례집 | 한국소비자원 |
2019-07-09 | 2018 서비스·집단 분쟁조정 사례집 | 한국소비자원 |
2019-07-09 | 2018 의료 분쟁조정 사례집 | 한국소비자원 |
2019-11-29 | 2019 consumer orientation level of the Korean service market scored 77.6 points in consumer evaluation, which slightly decreased compared to 2017. | 한국소비자원 |
2014-07-04 | 2개월 이전 예식장 이용계약 취소에 따른 계약금 환급 요구 | 한국소비자원 |
2009-07-07 | 2륜구동을 4륜구동으로 광고하여 판매한 차량에 대한 교환 또는 구입대금 환급 요구 | 한국소비자원 |
2012-02-10 | 2회 문짝 수리 후 하자 재발한 책장대금 환급 요구 | 한국소비자원 |