Search

Add filters:

Results 371-380 of 391 (Search time: 0.001 seconds).

Item hits:

Issue DateTitleAuthor(s)
2015베이비붐 세대 소비자의 스마트폰 사용경험에 관한 질적 연구 = A Qualitative Study on Use Experience of Smart-phone by Babyboom Generation"s Consumer서여주
2015연령별 사회관계망과 문화관람 활동의 관계 분석 = Analysis of the Relationship between Social Networks and Cultural Watching Activities by Age이용관
2015연대보증제도 폐지와 금융소비자 후생에 관한 연구 = The Abolition of the Joint Liability on Guarantee and the Welfare of the Financial Consumers권세훈
2015인터넷광고로 인한 피해에 대한 소비자 대응행동 연구 = Study on consumer reactions on the damages from internet advertisement이종인
2016상조서비스 이용실태와 소비자 인식 = A study on how consumers think about the industry-type funeral service이두찬
2016스마트폰 브랜드 경험소비자의 감성적 브랜드 애착에 미치는 사용기간의 조절효과와 사용량 및 사용다양성의 매개효과 연구 = The Effects of the Brand Experience to the Smartphone User"s Emotional Attachment to Brands : Focusing on the Moderating of Period of Use and the Meditation of Amount of Use, Variety of Use윤경구
2016소비자상담사의 상담 특성, 감정노동이 상담업무의 스트레스와 만족도에 미치는 영향 구조분석 = A study of structural equation on the effects of job characteristic and emotional labor of consumer counselor on job stress and job satisfaction - with regulation effect of work period and job satisfaction as the center허경옥
2016소비자의 구매행동유형과 과시성향이 소비자의 구매 가격과 구매 장소의 거짓구전행동에 미치는 영향 분석 = Analysis of the effects of consumers" purchase behavior style and demonstrative characteristics on fraud word-of-mouth허경옥
2016소비자의 정보인식에 있어서 정교화가능성의 영향에 관한 연구 = A Study on the Effect of Elaboration Likelihood in the Consumer’s Information Awareness : Focused on the Consumer Centered Management Certification Leaflet서여주
2016학자금대출 경험유무에 따른 사회초년생의 신용·부채관리역량 = The Differences of Credit·Debt Management Competency of New University Graduates between with and without Experiencing Student Loan이희숙

Discover

BROWSE